Followers

Wednesday, November 24, 2010

BUHSAN

adeiii...buhsan la weiii....hmm...baru je 4 hari sampai Shah Alam da buhsan....ape nak jadi la ko ni Husna. Tapi kan bukan aku jek yang mengalami sindrom buhsan tahap kronik lagi kritikal ni. Sindrom ni turut dialami oleh Jibah.hahaha...kami memang buhsan duduk di sini...Nak gi jalan2 tp tak tau nak pegi mana. Haihh... kepada kawan2 yang nak pegi jalan, tolong ajak kami ni...hehehe

Ptg td pegi makan n then pegi melawat Lizat keje..melawat ke?menghabiskan masa sebenarnya..heee....2 in 1 kn...tapi menghabiskan masa dengan kerja berfaedah. Apa kerja berfaedah tu? haaa....kami membaca. bagus kan?? membaca amalan mulia. agak2 pelik tak pegi stesen minyak untuk membaca? org lain datang isi minyak, beli air, cikedis dll....tapi aku duk membaca lak...membaca apa?? xbole bagitau la...hanya aku, Lizat, Jibah n mat2 bangla tu jek tau (bukan baca benda2 tak senonoh tau)..  sambil membaca duk tunggu abg ensem yg Lizat selalu duk cite tu...malangnya abg ensem tu tak singgah lak Petronas time tu..haihhhh...keciwa (gedix!) hehe..

Lizat kalo jumpa abg ensem tu jangan lupa kirim salam kat dia k! (gedix kuasa dua) =)

2 comments:

hAlizAmAHdi said...

wokeyh....nnt lizat kirim salam...kih3...

unaaaa said...

haha...i syg u lebey la lizat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...