Followers

Friday, November 26, 2010

Mesin basuh automatik

pernah tengok tak org guna mesin basuh automatik mcm mesin basuh manual? haaa...aku pernah..sampai naik tensen aku nengok...mula2 org nak beli yang manual punya, tapi pikir2 yang automatik lagi senang kot. maklumla kami kan student yang sentiasa bz...da dapat mesin basuh automatik, dia pulak wat cam mesin basuh manual. orang letak kain dlm mesin basuh then tinggal je la.mesin tu kerja sendiri.siap2 je kita jemur. ni tak. siap rendam dalam mesin tu lama2..then spin..then rendam lagi..makan 2 hari gak nak basuh baju.kalo nak rendam lama2,sila la guna baldi yang tersedia.membazir la beli baldi kalo tak guna. btol x?isk..biar je la.kalo tegur nanti kena maki hamun lak.

7 comments:

Marissa suraya said...

issa fhm spe ucu nk ckp kat tjuk ni..hahaha...sbar ucu...jgn wt hal xpsl kene maki hamun kat fb

hAlizAmAHdi said...

hihihi...sungguh berani unat menulis realiti kehidupan...lizat sokong..benda BETUL / BENAR org bkn nak caya..menda BOHONG / CERITA YG DIREKA yg org sibuk nak percaya !!! huh....percaya la kat cite dia tu..keBENARAN akan terbukti walaupun LAMBAT ...

unaaaa said...

issa : my niece mmg slalu emmahami

unaaaa said...

lizat : btol tu Lizat..sakit hati sgt2..org lain dengar sebelah pihak je. pastu pandang macam2 kat kita..diorang tak tau kisah sebenar dan keHIPOKRITan org tu.

hAlizAmAHdi said...

biar kan manusia hipokrit itu hidup dgn kehipokritan dia...sampai bila2 la dia tak tau ape dia nak n sape diri dia yg sbenanye...tak de personaliti..bagaikan LALANG...

***selagi name anda tidak di nyatakan di sini,,,jgn nak perasan lbey..tapi kalo teperasan tu maknanya mcm ni la : sape yg mkn cili dia yg terasa pedas...hihihihi...

unaaaa said...

haha..btol3..kalo rasa terperasan diri anda yang sedang diperkatakan, jangan terus melatah dengan memaki hamun di khalayak ramai. situasi tersebut hanya menunjukkan diri anda yang sebenar dan sifat2 buruk anda di khalayak ramai.

hAlizAmAHdi said...

oohhhh,,,sungguh benar kata mu unat.. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...