Followers

Saturday, November 20, 2010

Kegilaan baru

haaaa....ni la kegilaan terbaru aku...CHIPMUNKS!!! cane permulaan kegilaan ni??

 

   haaa...ni la permulaannya....Encik Asraf yg belikan 2 ekor chipmunk ni. wink.wink.wink.ingat lagi masa dia belikan chipmunk ni, dia pakai kemeja hitam jalur2 n jeans.heeeee

 
selepas beberapa bulan, dia beranak...jd la 4 ekor...tp yg kecik 2 ekor tu aku bagi kat Encik Asraf. suh dia jaga..dia letak dalam kereta dia..Encik Asraf jaga mereka elok2 ye!
 
 Lepas tu beli la bantal chipmunk ni. Beli kat Stadium Malawati. Masa tu ada jualan Metrojaya kalo x silap. Ada bantal Dale je..yang Chip xde lak...ok la tuuu...
 
 
Then, beli pulak seekor lagi chipmunk yang besar. Xde la besar sangat. sederhana besar je kot sebab ada lagi yg besar. Yang ni jumpa kat Summit. Beli seekor je sebab dah plan nak beli yang seekor lagi lain kali...Tunggu ye! nanti saya beli! hihihi

Baru2 ni, beli la selipar yg sangat comel ni..haihh....tergoda betol tengok tupai2 ni..


Oleh itu, jika ada sesiapa yang menemui sebarang bentuk chipmunk, sila hubungi saya. =)
 



2 comments:

hAlizAmAHdi said...

huhu....nnt saya bg tau kalo jumpa...nak cr cicit chipmunk plak.. :)

unaaaa said...

bagus2...nanti dah jumpa,tolong serahkan kat saya ya! heeee

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...