Followers

Monday, November 29, 2010

saya mau kawen!

kalau tengok title ni memang orang cakap aku galok.helloooo.....saya x galok tau. normal la orang nak kawen kan kan kan? heeee... bukan ape..tengok fb ada je gambar kawan2 kawen. bulan 12 nanti kawan sekelas aku nak kawen. then 2 orang lagi schoolmate aku nak kawen. yang da kawen tu tak payah cakap la.. sememangnya ramai...huhu.. semoga bahagia la mereka2 semua hingga ke akhir hayat..

Bak kata Jibah "orang hok kawen awal ni orang kate jambatan die pendek"...tu diaaaaa....jambatan aku panjang mane la agaknya ek?? tak nak la panjang sangat. mau andartu aku nanti.. tak mau! tak mau! 

kalo duk melepak bertiga dengan Lizat n Jibah ni mesti best duk bercerita pasal kawen2 ni. "kite kawen ngn sape kekgi?" , "kite kawen umur brape?" , "kawen kekgi nok wat warna mende?" , "hantaran brape?" . tu la soalan yang selalu kuar dari mulut2 kami (sambil tersengih sampai ke telinga dengan kepala mendongak sikit macam situasi orang tengah berangan nak kawen dengan anak raja) hahaha...

 duduk atas pelamin orang lain je dulu..


* aku menaip sambil tersengih. gedix! haha

2 comments:

liza said...

nak kawennnnnn jgk,,(gediksss je )...hahaha...normal la nak kawen tu..btol ape yg unat pk tu...tapi yg penting unat jemput lizat tau!! keh3..

Husna said...

pasti dijemput!huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...