Followers

Wednesday, January 19, 2011

3 sahabat


nampak tak awek cun kat atas ni?kikikikikikiki...bukan perasan ok...kita kena ada keyakinan diri...ceeewaaahhhhh......gambar ni di'snap' pada hari kami ada presentation Medical Diagnostic II..sebab tu pakaian cam formal jek(awek baju biru tu tak present pun tapi dia nak pakai formal jugak)..hihi..

yang sebelah kiri aku, yang pakai baju oren tu nama dia HALIZA BINTI MAHDI...asal Muadzam Shah, Pahang..kalo nak tahu, dia ni sekarang ada 'peminat cilik'...hikhikhik...kalo dia baca ni mesti gelak sebab dia cakap kelakar kalo aku panggil peminat dia tu 'peminat cilik'...hihi...

yang sebelah kanan aku, yang baju biru tu nama dia NAJIBAH BINTI MUSTAFA...orang Losong, Terengganu...sebelah kampung aku je ni...sekarang hati die tengah berbunga2...al maklum laa...orang tengah bercintan cintun...hati sentiasa gumbira..bila dah gumbira, pipi pon turut gumbira(pipi dia makin gemuk)...

yang tengah tu nama dia......eh...yang tengah tu aku la..takkan tak kenal kot...


aku kenal dua orang ni sejak tahun 2006..time diploma..mula2 kenal gitu2 je..masuk sem 2 baru lah rapat gila2..kami jadi rapat lepas pegi President's List kat Concorde Hotel, Shah Alam..lepas tu mane pegi mesti tiga orang ni tak boleh berenggang..siapa tak kenal kami bertiga kat PTPL Terengganu?(macam ayat bongkak+riak je kan)...hehe...tapi betul la..tak tipu ni...

kenangan manis kami masa pegi interview untuk jadi MPP sama2..then sama2 dapat pegang jawatan..sama2 dapat President's List tiap2 sem..makan sama2 kat kedai besi, kedai mak teh n kedai nasi minyak(tak tau pulak apa nama kedai ni)..sama2 pegi shopping, sama2 pegi sembahyang kat Yayasan Islam tu...sama2 ponteng kelas...ehhh....kami tak ponteng kelas tau...betullll...kami budak baik! haha... inilah kami... TIGA orang sahabat baik...sweet bestfriend...

berminat?nak borang? boleh dapatkan di ........hah...tak payah lah...nanti tak pasal2 aku kena fire cam ultraman menyerang raksasa...

4 comments:

iManAzRaf said...

wah.. cantik bergaya yg baju putih tu... hehe

Husna said...

hihi...musti laaa....(gedix)..

liza said...

wahhh...sayang kamu mucuk....hahahah..

Husna said...

hihi...sayang kamu jugak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...