Followers

Wednesday, January 26, 2011

oh mata!

hari ni bangun pagi pukul 10..bagus punya anak dara ni...pukul 10 baru nak bangun tido..alaa...sekali sekala je kan...semalam pun tido pukul 4...bukan tido pukul 10..so boleh dimaafkan la kalo bangun lewat kan..hihi...then pegi mandi n siap2 nak pegi campus...nak jumpa En. Zul...nak suruh dia check borang pendaftaran Futsal Piala Presiden 2011..AJK Pendaftaran la katakan...hikhik....ok..ok...lepas siap2 tu macam biasa la Lizat tunggu kat tangga..then berjumpalah kami ditangga pangsapuri tersebut...Lizat tengok aku...pastu dia turun tangga n tengok aku lagi skali dengan muka yang penuh kemusykilan...pastu Lizat tanya,


           "kenapa mata Unat bengkak macam tu? Unat nangis ke?"


hah???  pastu Jibah pun menyampuk,


           " ye la..Jibah pun napok gitu gok,"


hishh...tak boleh jadi ni...aku pun jawab,


           "mane ade...mane ade....mane ade..."


haha...serius aku tak perasan pun mata aku bengkak...pastu sampai kat kete, aku bercermin la kat cermin kete...haaaaaaa....memang betul bengkak...tadi duk berbedak dalam bilik tak nampak pun..pelik2...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...