Followers

Thursday, January 6, 2011

Choir

sebenarnya dah lama nak wat entri pasal koir ni. tapi pic takde ngan aku...hihi...oleh itu aku mengambil jalan pintas iaitu dengan meng'copy n paste' je pic2 dari Facebook kawan2 aku..ni dikira mencuri tak?? aku tak nak la nanti polis tangkap aku sebab mencuri gambar2 ni nanti...hihi... ok ok...untuk apa aku koir ni? aku koir untuk Majlis konvokesyen MSU ke-8 on 20th December 2010. first time wat kat Chancellor Hall MSU...yela...selama ni duk menumpang kt PWTC jek...tp kan, kalo konvo kat PWTC macam lagi gah je kan??hihihi...


awal aku bangun pagi tu..dah la malam tu hujan...pagi tu sangat2 la sejuk...tapi aku redah jugak mandi air sejuk tu...then bersiap2...all black....semua hitam....tudung, baju, skirt, blazer, kasut, sarung kaki...nasib baik konvo pagi...kalo malam? mesti orang cakap aku ni lembaga hitam...haha...bila majlis start tu, aku pulak yang berdebar...selama ni duk praktis tiap2 hari rilek aje...time rehearsal pon lepak je...bila time majlis betol2 bole pulak aku berdebar...masa menyanyi tu bukan main terketar2 lagi lutut aku...haha...mungkin rasa lain kot bila semua orang pandang kat kitorang je time nyanyi tu...


antara lagu2 yang kami nyanyi:
1. Jalur Gemilang
2. Nyalakan Tekad
3. You Raised Me Up
4. Gemuruh
5. Standing In The Eyes
6. Setia
7. Gemilang
8. Mama
9. MSU Jasamu Di Hati
10. Universiti Pilihan dan.......
11. jeng jeng jeng....lagu......Negaraku...haha...lagu wajib ni kan


then lepas habis majlis, kitorang pon ape lagi....bergambar sakan la...haaa....memang best budak2 ni...pantang ada kamera, mesti nak serbu...memang susah nak bergambar dua, tiga orang...mesti ada je yang menyibuk interframe sekali...kalo nak tahu, ada seorang ibu ni cakap dia terharu dengar kami nyanyi lagu mama sampai nangis...waaahhhh....tak sangka feel nyanyian kami ni sampai kat makcik tu..sebelum ni masa praktis, Mdm Mimie berapa kali suruh kitorang nangis bila nyanyi lagu ni...memang sangat2 susah nyanyi lagu ni...huhu..akhirnya ada jugak kenangan manis belajar kat MSU ni...yela...sebelum2 ni tak best mana pon sebab kitorang tak banyak join program...


Rehearsal








Convocation Day













Lepas Majlis











.
.
.
.
.
.
.
.
To Encik Asraf

Nanti saya konvo, bagi bunga macam ni k!


2 comments:

liza said...

yupp..mmg ssh pun lagu mama tu..xpe,sem pendek nnt kita join lagi program.. :)

Husna said...

sem pendek-sem mengaktifkan diri setelah setahun lebih berhibernasi...hihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...