Followers

Monday, February 21, 2011

korang selalu merajuk?

korang pernah merajuk dengan kekasih hati korang? mesti la pernah kan... x best la kalo takde sesi merajuk2 ni dalam bercinta... yang lelaki pun tak terkecuali... tapi lelaki merajuk cara lain sikit dari perempuan... merajuk ala2 macho la kan.. tapi kalo merajuk tu tak bole la nak over sangat.. nanti pasangan korang naik menyampah pulak kan... yela... tiap2 2 jam nak merajuk... penat la pasangan korang nak memujuk... kalo tak pujuk, cakap tak sayang pulak.. ye tak? 

korang biasa merajuk berapa lama? seminit? sejam? sehari? seminggu? isk... tak payah lah merajuk lama2... korang tak rindu ke kat pasangan korang? yela... bila dah merajuk mesti tak nak mesej or tak nak call... mesti rindu kan? jadi buang la ego korang tu... kalo pasangan korang dah pujuk tu, tak payah lah mengada2 jual mahal... nanti kalo dia cari yang lain, korang jugak sedih.. kan kan?

aku ni jenis senang dipujuk... kalo aku marah gila2, aku pot pet pot pet la kat 'si dia'... pastu esok 'si dia' cakap dengan aku macam hari ni aku tak pernah marah dia...bagi 'si dia', yang lepas tu lepas... dia tahu aku ni macamana... sebab tu aku sayang 'si dia' ni (emosi mengada2 sikit hari ni)

5 comments:

nurshaf said...

hehe. ni mesti baru lepas b`baik ni...

Husna said...

hehe...pandai2...

iena said...

=) same la kita...kalau merajuk bukan tak mesej or col , tapi keje pot pet pot pet sampai berjam2 huhu

Husna said...

betul2.. pot pet pot pet pun sayang jugak kan..huhu

.kozue. said...

haha
kemaen lagi~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...