Followers

Sunday, February 27, 2011

ada orang mengumpat?

hari minggu macam ni bosan pulak duduk rumah je.. dah la duduk sorang2.. so, pukul 12.30 on la tv... tengok Melodi... melayan kerenah si Wahid dengan Fafau... then pukul 2 layan tengok Nona.. nak tengok majlis kahwin Ayu Raudhah dengan Zaquan Adha... tengok tv sambil makan megi.... makan megi je? sebab malas nak kuar sorang2... nasib baik ada megi... bole jugak isi perut... 

tengah syok menatap Ayu Raudhah yang sangat cantik n Zaquan Adha yang hensem sambil makan megi tu tiba-tiba.... 

"erkkkkkkkkk"

"arghhhhhhhhhhhh"

aku tergigit lidah!

terjerit aku sorang2 kat rumah tu... sakit uuuuuuuuuuuuuu...... terus berhenti makan.... megi ada lagi separuh... mintak maaf ye encik megi... aku tak dapat nak habiskan encik megi sebab sakit yang teramat sangat....

orang cakap kalo kita tergigit lidah ni maknanya ada orang mengumpat kita... eh... ada orang mengumpat aku ke?? takpe2... terima kasih la sebab rajin nak sedekahkan pahala awak yang banyak tu kat saya! sedekah amalan mulia kan...hihi...

tapi betul ke kalo tergigit lidah ni maknanya ada orang mengumpat kite?

image from Yahoo

7 comments:

Nazatul shima said...

hehehe..ruginyeee megi x abis..kihkih...emm..biasenye, kalo trgigit lidah ni, sbb tuan die careless..hehehe..:P

unaaaa said...

tu ah...sayang betul megi tak abis...hihi... bukan careless... tapi jeles tengok zaquan kawin...

~ ナフィルザ ~ said...

haha~
ciannya, tak pernah pula kalau tergigit lidah ada orang mengumpat,keh3~

unaaaa said...

tak pernah ek?kalo tak pernah bagus la...hehe

syieda said...

tergigit x pnah dgar..tp kalo tsedak tngah mkn..tau la...kalo tsedak mknan manis..org ckp bnda baik je kt kta..kalo mknan pedas org ckp kta yg x baik la...yg pnah sy dgar leeee...hehe

Jahfar Amin said...

Whatever

Jahfar Amin said...

Tergigit Lidah... Semasa Makan...
Adalah Benar/ Orang Mengumpat!

Terutamanya Jiran Anda!
Yang Suka Bergosip!
Sibuk Cerita Orang!

Saya Pernah Mengalaminya....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...