Followers

Wednesday, February 23, 2011

pengalaman dikejar singa

korang pernah kena kejar binatang buas macam singa or harimau? tak pun anjing jiran sebelah... pernah tak? takut kan? first time aku dikejar singa.. kat mana? kat MSU... cuba korang bayangkan macamana kat MSU ada singa... memang berita ni tak digembar gemburkan kepada media sebab tu ramai yang tak tahu... ramai student MSU tak lepaskan peluang untuk ambil gambar singa ni... bukan senang nak jumpa singa... 
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.



garang tak singa ni? ni la singa yang kejar aku kt MSU... bukan main lagi aku lari... siap terhantuk... ganas betul singa ni... 


berani kan kitorang ambik gambar dengan singa ni... tapi muka singa ni tetap garang... tak senyum macam kitorang pun...


sebenarnya MSU adakan sambutan Tahun Baru Cina... sebab tu ada tarian singa kat U-square ni... bunyi gendang dia bole dengar sampai tingkat paling atas kot... bergegar jantung...




okey...kat bawah ni gambar2 kat tangga selepas dikejar singa



2 comments:

Kakkoii said...

ini siapa yg kejar siapa? hehe

unaaaa said...

sama2 main kejar2..haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...