Followers

Friday, April 8, 2011

hati-hati dengan duit syiling

pada suatu hari.... lepas lunch... nak pegi bayar kat kaunter...

          makcik : ada 20sen tak?
          aku : ada....ada... jap eh...

ape lagi... aku geledah la purse aku...

beberapa saat kemudian...

          aku : tak ada la makcik...

haaa... duit syiling memang ada dalam purse aku tu tapi....

















tengok... macamana aku nak bayar dengan duit macam ni? mesti sebelum-sebelum ni aku pegi kedai pastu cashier kedai tu bagi baki kat aku duit ni... siap ada duit Australia tu... bole la nanti aku melancong pegi Australia dengan duit ni.. adehh...hobi aku bukan kumpul duit syiling la... tak payah la baik hati nak bagi duit Australia... tak laku pun kat Malaysia ni...bukan sekeping je... tiga keping kot... tapi mungkin silap aku jugak sebab tak tengok betul-betul time ambik duit tu... dapat duit je terus campak dalam purse... hishhh.... korang lain kali tengok la betul-betul bila cashier bagi duit baki... mana la tau jadi macam ni jugak...

14 comments:

Amiera Hilton said...

hahahah..sama la dgn miera pn kdg2 siap ada token lg. hiks :P

nano said...

hahahhaha
boley jd pngumpul duit syiling ni,,,

Husna said...

amiera : haha... teruk kan...

Husna said...

nano : memang boleh sangat...hehe

akmal said...

seronok gak dapat kumpul macam2 jenis duit syiling..hihi

Husna said...

akmal : seronok ke? nanti saya bagi kat akmal la...hehe

mrs kayrul said...

salam kenal....best nyer dapat duit macam tue...tak pernah lagi plak kena macam tue

haliqA said...

haha, msuk blog kau ni caj 20sen x??

Husna said...

shah : nak ke? nanti sy bagi...

Husna said...

haliqa : haha...kenapa? nak sedekahkan 20sen ke?

Anonymous said...

haha. mungkin makcik kdai tu pon tersilap.

Husna said...

i am silah : mungkin jugak...haha

DREM said...

yg putih tu duit indonesia

Husna said...

blogberry emry : yep... duit indonesia pun ada

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...