Followers

Friday, March 11, 2011

i'm crying =,,(

jam sekarang menunjukkan pukul 2.45 pagi... esok ada exam MD2.. eh...bukan esok...pukul 9 nanti... tinggal berapa jam je lagi... dan aku baru lepas menangis... =,,(  hukhuk... dah la sunyi time ni... housemate aku semua dah lena dibuai mimpi... mungkin mimpi-mimpi indah kot sebab tak dengar pulak diorang menjerit ke..meracau ke... 

tapi aku....
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
tengah sedih 
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
sebab
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Secret Garden












Ya! Drama Korea ni berjaya buat aku menangis lepas Autumn in My Heart... mungkin sebab time macam ni sunyi n aku pun tengok dengan penuh perasaan... baru tengok sampai episod 17.. siapa yang dah tengok? sedih kan episod ni... heroin accident n koma..hero tu sayang sangat kat heroin tu sampai sanggup nak tukar badan dengan heroin tu.. siapa yang tengok cerita ni, dia faham la... bagi siapa yang tak tengok lagi, jom tengok! best! 


ehh...dah pukul 3 lebih... aku kena tido ni... esok..eh.. kejap lagi aku nak exam... wish me luck k!

3 comments:

Fasihah Supian said...

haiii......cerita atas tu macam sedih gila...padahal,secret garden..hehe

Husna said...

haha...feeling je lebih ni...

Nisa said...

klaka doe..aku tgk cite ni pon menangis..hahahahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...