Followers

Monday, March 21, 2011

makan elok-elok. jangan sampai jadi macam ni

kenapa aku cakap macam ni? sebab tengahari tadi aku tengok Wanita Hari Ini... topik hari ni berkaitan dengan penyakit bullemia dan anorexia.. artis yang dijemput, Amyza Aznan... memang dia ni kurus kering kan... dia cakap time dia rasa badan dia agak gemuk tu dia control makan.. tapi kan aku rasa dia ni mana pernah gemuk.. kurus macam tu je aku tengok...dia cakap kalau nak makan KFC tu dia kunyah-kunyah ayam tu tapi dia telan air ayam tu je... ayam tu dia keluarkan balik.. haih... membazir laaa... nikmat ke makan macam tu? macam tak kenyang je kan... macam-macam la orang sekarang ni.. nak cantik sangat sampai dapat penyakit-penyakit pelik macam ni... ingat cantik sangat ke kalau badan tu tinggal tulang dengan kulit je... pastu tulang rusuk terjojol... errrr....

cantik ke?
 
pakai dah seksi tapi aku tak nampak pun keseksian dia



tengok tu...merokok pulak... kalo orang tanya aku ni apa, aku jawab ni tengkorak hidup


8 comments:

fatien ! said...

bahaye je nengok gambar tuh, anorexia.

unaaaa said...

yep...memang bahaya...tak perlu la nak diet-diet sangat

makdara TERdiva said...

nak berdiet boleh cuma kena tengok seswai @ tidak dengan diri kita..sebab setiap org berbeza tahap kesihatan..

unaaaa said...

makdara : absolutely right..

Miss Dill said...

ruginye kalau tak nikmati makanan yang kite makan


Miss Dill^^

N@di@ said...

takut tgk kurus sgt hehehhee
lagi satu amyza tuh xgeli ke buat cam tuh aiyakkk hahaha

unaaaa said...

miss dill : betul3... rasa macam tak kenyang je kan

unaaaa said...

nadia : nak kurus punya pasal, geli tolak ke tepi...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...